Forsøger at finde et loft og har overvejet det, som byggmax har! Er der nogen, der har et billede af, hvordan det ser ud, når det er sat op? eller måske nogle andre forslag til loft?

Hej !

Har lige sat ByggMax loft op i hele underetagen, det var nemt og ser godt ud.
Men vær opmærksom på beskadigede plader, ud af 14 pakker (5 i hver) var der ca. 12 plader, som var beskadigede. De fleste af dem kunne man skære det beskadigede af og bruge som endestykker.

Jeg er ingen ByggMax-fan, men loftet så jeg hos en nabo, og det så godt ud. 99,-/m2.

• Loft med indbyggede lys, opsat med ByggMax plader, neutralt design.
Hmm... Ser at billedet ikke kom med, vender tilbage med det.

Hej igen.. Hvordan rensede du loftpladerne for alt savsmuld?

chabby sagde:
Halløj igen.. Hvordan gjorde du rent loftpladerne fra alt savsmuld?
Hvordan mener du ?

Hej

100:- kvadraten for s.k agnes tag eller tag-ess kan fås hos næsten alle byggemarkeder efter lidt forhandling, så undgår du forhåbentlig skadede kanter...!

Jeg købte hos Beijer for 100:- kvadraten, men har bekendte som har købt hos Bauhaus. Ved ikke hvilket fabrikat de har, men det virker lidt lettere at få samlingerne til at passe sammen med. Efter afsluttet arbejde støvsugede jeg hele taget for at fjerne savsmuld, der sad tilbage.

singemoller sagde:
Hej

100:- kvadraten for såkaldt agnes loft eller loft-ess kan fås hos næsten alle byggemarkeder efter lidt prut, så slipper du forhåbentlig for beskadigede kanter...!

Jeg købte på Beijer for 100:- kvadraten, men har bekendte, der har købt på bauhaus. Ved ikke hvilket fabrikat de har, men det virker lidt lettere at slå sammen nåten på. Efter afsluttet arbejde støvsugede jeg hele loftet for at få fjernet savsmuldet, som sad tilbage
Vi fik ikke savsmuld, som sad tilbage, og de plader som var beskadigede, som vi ikke brugte den anden side af, returnerede vi...
Og at få pladerne samlet var heller ikke noget problem.
Men som jeg skrev fra starten, ingen fan af ByggMax, gælder stadig, men loftpladerne var helt suveræne.

Har for nylig sat loftplader op fra byggmax i køkkenet, havde ikke en eneste beskadiget plade.

Mine plader hedder Regina Interiørpanel, fremstilles af Moelven, har I andre samme mærke, eller tager de dem ind fra forskellige producenter?

mattzon sagde:
Har nyligen satt op loftplader fra byggmax i køkkenet, havde ikke en eneste beskadiget plade.

Mine plader hedder Regina Interiørpanel produceres af Moelven har I andre samme mærke eller tager de ind fra forskellige producenter?
Samme loft har vi i hele underetagen.
Hvad synes du/I om det loft?

Vi er tilfredse:)

Bliver sandsynligvis samme loft i gangen.

mattzon sagde:
Vi er tilfredse:)

Bliver formentlig samme loft i hallen.
Det var så skønt med store plader synes vi, det gik så hurtigt at sætte op ca 60m2. d^_^b

Det er altså ingen, der har haft problemet, at dem I har kappet og kløvet er blevet lidt gule fra savsmuldet?

chabby sagde:
Det er altså ingen, der havde problemet, at dem I har kappet og kløvet er blevet lidt gule fra savsmuldet?
Ikke mig i hvert fald.

Når jeg kappede mine, satte jeg et vaterpas fast med tvinger, som jeg så savede efter, bliver der intet spån på pladerne.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.