Hej.
Har nogen erfaringer med Byggmax loftpaneler? Let at sætte op? Klips/dykkert eller skruer?
Tror det er Moelven, der producerer det.
 
  • En stabelformation af to hvide plader, muligvis spånplader med plastfolie, vist på en Byggmax produktside med detaljer om specifikationer.
B Björn_Nilsson sagde:
Hej.
Har nogen nogen erfaringer med Byggmax loftbeklædning? Let at sætte op? Klips/dykkersøm eller skrue?
Tror det er Moelven, der fremstiller det.
Havde en ven, der satte det op derhjemme for nylig. De er tilfredse med produktet, både installation og finish. De skruede pladerne fast og syntes pladerne var svære at skrue i.
 
H
Beskow93 Beskow93 sagde:
Havde en ven, der satte det op derhjemme for nylig. De er tilfredse med produktet, både installation og finish. De skruede pladerne fast og opfattede pladerne som trægskruede.
B Björn_Nilsson sagde:
Hej.
Har nogen erfaringer med Byggmax loft? Let at sætte op? Klammer/dyckert eller skrue?
Tror det er Moelven der fremstiller det.
Satte op foliebelagt loft, ingen plafond kan bruges på det loft, det blev et brunt brændmærke.
 
Ja, satte op ca 50m2 af netop den model for tre år siden. Blev meget godt, og finishen er ikke blevet forringet siden opsætningen. Vi skruede i noten ifølge instruktionerne for produktet.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.