Jeg er i gang med at udvide fyrrummet, så jeg kan få en stor akkumuleringsbeholder ind. Der tilføjes 2 nye vægge. Nu undrer jeg mig over, hvordan jeg skal ordne dette? På den side, jeg udvider, vil den eksisterende væg blive stående. Skal jeg have gipsplade på indersiden? Jeg tænkte på at bruge plast først, derefter isolering, asfaltplade og til sidst yderpanel i så fald. Så skal jeg have gips på indersiden? Der vil være mere isolering omkring beholderen.
Jocke