Jeg har sat glasvægge op for at lave et ekstrarum. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal få det til at se pænt ud, og tætne i hjørnerne? Samt at jeg vil bygge en lille væg, der tilslutter til skydedøren, så det bliver et rigtigt rum. Se billederne for at forstå. I kan se sprækkerne mellem glasvæg og væg, hvordan gør man med dem, så det bliver pænt?

Sidste billede er en slags væg, jeg vil lave på første billede. Cirka 30 cm ud fra væggen bare. I kan se, at glasdøren slutter der. Samt at der er gardinskinne i loftet.

• Glasvæg opstillet i et hjørne af et rum med en skrivebordsplads bagved, planter, vægdekorationer og gardinskinne i loftet.
  • Et værelse set gennem en glasvæg, med en sofa, et bord og diverse dekorationer. En lampe hænger i loftet, glasdøren er delvist åben.
  • Springa mellem hvid glasvæg og hvid væg med synlig fugeproblemer, set fra en vinkel der viser et tilstødende rum og loftet.
  • Glashjørne med en sprække mellem glasvæg og ramme i en indendørs konstruktion. Gardinskinne i loftet kan anes.
  • Vinkel mellem to vægge med udsigt til en stue med reol i baggrunden. Vises spring mellem de to vægge.
S
Ja regla op, sætte gips og lister.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.