Absolut ingen plastik det er i hvert fald mit råd. Jeg er også ved at bygge sommerhus.

Skal du have brusekabine, da du ikke skal have nogen overfladebelægning på væggene?
 
Hej!

Ja, jeg skal bruge en brusekabine netop fordi det er meget nemmere end at lave en rigtig bruseniche. Den eneste ulempe er, at den bliver højere, end hvis jeg havde lavet en bruseniche.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.