Sidste år så jeg på Gotland en fyr, der byggede (sandsynligvis) et pumpehus i mindst 40 cm tyk celleplast.
I år da jeg kom forbi, var huset færdigt, pudset i kalk samt tegltag, det blev meget pænt.
Jeg er selv interesseret i metoden. Er der nogen, der har fundet mere info om metoden eller muligvis en reportage?
I år da jeg kom forbi, var huset færdigt, pudset i kalk samt tegltag, det blev meget pænt.
Jeg er selv interesseret i metoden. Er der nogen, der har fundet mere info om metoden eller muligvis en reportage?
Tips til hjemmeside:
http://www.malander.fi/
EPS -valuharkut
Kuvia
Der er en hel del billeder der, der står sikkert også en hel del nyttigt, men min viden i finsk er minimal.
ps. www.dorocell.se fungerer også
http://www.malander.fi/
EPS -valuharkut
Kuvia
Der er en hel del billeder der, der står sikkert også en hel del nyttigt, men min viden i finsk er minimal.
ps. www.dorocell.se fungerer også
Klik her for at svare