Skal nu bygge hus igen og overvejer denne gang at bygge med ydervægge og tag i celleplast, dette er jo ikke nyt men har fundet et firma som bygger væggene i massive 250mm moduler med indfræste regler. U-værdien ligger omkring 0,21 og det er forholdsvis billigt i forhold til traditionelle metoder. Nu undrer jeg mig bare, om der er erfaring på forummet med denne type byggeteknik, da der ikke er meget at læse, som jeg kan finde, tips og råd er velkomne og hvis nogen har bygget med lignende teknik, er jeg mere end interesseret i jeres erfaringer. Desuden undrer jeg mig over, hvilken type varmekilde der fungerer bedst med denne type isolering?

håber på svar!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.