Er i gang med at renovere en entré.
Der har jeg tænkt mig at sætte renoveringsgips på væggene. Ca. 1,5m oppe på den ene væg sidder der et stikkontakt. Kan man bare sætte gips over det, eller skal det fjernes, og i så fald hvordan?
Vil ikke have det der.
MVH Anders
Der har jeg tænkt mig at sætte renoveringsgips på væggene. Ca. 1,5m oppe på den ene væg sidder der et stikkontakt. Kan man bare sætte gips over det, eller skal det fjernes, og i så fald hvordan?
Vil ikke have det der.
MVH Anders
Jeg gipsede over et antal dåser, der ikke blev brugt og sad lidt "grim" til. Jeg skiftede dog "elsnørene", så der ikke var nogen samlinger. Let at skifte & supplere med nye "snører".
Men som altid....... efter et stykke tid havde jeg brug for en af dåserne.
Heldigvis havde jeg monteret et fladjernsstykke 8) i dåsen inden overgipsning, så det var let at finde den igen ved hjælp af en magnet
Men som altid....... efter et stykke tid havde jeg brug for en af dåserne.
Heldigvis havde jeg monteret et fladjernsstykke 8) i dåsen inden overgipsning, så det var let at finde den igen ved hjælp af en magnet
Både min mand og elektrikeren har bandet meget (de fandt endda på helt nye bandeord
) over tilstoppede/gemte stikkontakter ved renovering af det forrige hus. Det endte med, at efter meget søgen måtte vi save huller i væggen for at komme til ledningerne. 
Så byg ikke over, medmindre du fører ledningerne om til eksisterende stikkontakter.
Så byg ikke over, medmindre du fører ledningerne om til eksisterende stikkontakter.
Klik her for at svare