Hej
Jeg overvejer at starte et nyt projekt og bygge et større hønsehus. Vi har en hel del Sly/Løvtræer på gården, som jeg har nogle overvejelser om.
Ved hjælp af en bordrundsav tænkte jeg at save to sider af til en tykkelse på 45mm og bruge det som reglar til byggeriet. Alternativt gøre det lidt kraftigere og bygge det som en bjælkehytte.
Ville dette kunne fungere med sly/løvtræer? Fordele og ulemper? Noget andet man bør tænke på? Kan man begynde at bygge med det samme, eller skal det tørre lidt først?
Mvh
 
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.