Hej holder på med garagen som skal blive grovindgang. Har brønd så jeg ville have vand også for at kunne spule af tilslutte til højtryk for at vaske bilen etc etc.
Dette indebærer, at jeg skal fræse op for 16pex cc 160 to vertikale linjer samt lave et større hul nederst for LKs monteringssæt i beton hvor derefter blandefestet skal sidde.
Okay at køre eller hvad tror I? Væggen er en hjertvæg som fletter letbetonbjælkelag som er 50cc og 200mm dybe til hver side af huset.
Væggen er hulsten ca 22cm med ca 3 cm puds.
Jeg er ikke bekymret omkring pexen som går ind nogle centimeter men med hullet som skal bores 10 cm dybt med festet og LKs grip.
Bemærk alt skal støbes tilbage dog tænkte jeg i gips for enkelhedens skyld.
Taknemmelig for tips!
Dette indebærer, at jeg skal fræse op for 16pex cc 160 to vertikale linjer samt lave et større hul nederst for LKs monteringssæt i beton hvor derefter blandefestet skal sidde.
Okay at køre eller hvad tror I? Væggen er en hjertvæg som fletter letbetonbjælkelag som er 50cc og 200mm dybe til hver side af huset.
Væggen er hulsten ca 22cm med ca 3 cm puds.
Jeg er ikke bekymret omkring pexen som går ind nogle centimeter men med hullet som skal bores 10 cm dybt med festet og LKs grip.
Bemærk alt skal støbes tilbage dog tænkte jeg i gips for enkelhedens skyld.
Taknemmelig for tips!
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Hvis det ikke er meget stor diameter på borehullet kan jeg ikke se nogle problemer. Murad hålsten fungerer som en skalkonstruktion og er ikke så følsom over for huludtagninger.
Ok. Synes selv det bør være ok. Men rart at få andre meninger også
Det er denne størrelse.. Ca 28cm.
Var meget større end jeg troede undrer dog om der findes andre måder at gøre det på som er ok at bygge ind men fandt ikke så meget info på LKs hjemmeside foruden dette monteringssæt til indstøbning.
Nogen der har tips?
Det er denne størrelse.. Ca 28cm.
Var meget større end jeg troede undrer dog om der findes andre måder at gøre det på som er ok at bygge ind men fandt ikke så meget info på LKs hjemmeside foruden dette monteringssæt til indstøbning.
Nogen der har tips?
Klik her for at svare