Hvorfor ikke brugt silo?
http://www.neuero.se/category.php?categoryID=182
Der er jo dem, der bygger huse af brugte containere....

En blå, cylindrisk silo står på en byggeplads ved siden af en rød bygning under en klar blå himmel.

Siloerne er jo runde og samles med plader. Du vælger selv, hvor mange omgange (højde) du vil have, og isolering og ydre facade kan du fastgøre i boltene. Spring over en plade her og der, så er vinduerne fikset, og tagløsning findes jo færdig....
Har dog ingen anelse om prisniveauet...

Der er et hus i Trosa, som er bygget i 90grader af en cirkel.
Skide corny første gang jeg så det, man stod overfor gavlen og kunne stadig se langsiden.
Jeg kan ikke huske størrelse og radius, men skævt er det!
Den der lagde pladetaget havde tilsyneladende ingen problemer, men kakelnissen, der flisede kælderen, blev åbenbart skør. :-)

Workingclasshero sagde:
Den som lagde plåttaket havde tilsyneladende ingen problemer, men kakelnissen som flislagde kælderen holdt tilsyneladende på at blive skør. :-)
Man måste jo lägge kakelplattorna i vand over natten så de inte blir så spröda när man ska böja dem :D

• Synes
Lostmoose og 1 anden
  • Laddar…
Hvad så? Man valser dem jo naturligvis i manglen.

Jeg kender et hus, der er bygget som en munk:
Luftfoto af et cirkulært hus omgivet af rektangulære bygninger og veje, set ovenfra.
(billed fra Eniro)

blackadder sagde:
Vadå? Man valsar dem jo naturligvis i manglen.
Det er da det bliver mosaik ;)

Göran.W
Hvilken brandklass holder en væg bygget af bildæk tror du?

Umeå har trekantede lejlighedskomplekser, de såkaldte Tobleron huse.

Protte

Göran.W
mexitegel sagde:
Hvilken brandklasse holder en væg bygget af bildæk tro?
Samme brandklasse som et hus med træstamme efter gipspladerne er på plads, så det bør ikke være nogen hindring for at bruge dæk.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.