Hej!
Drengen begynder at nærme sig alderen for eget værelse, så vi skal lukke den tidligere åbne planløsning og få et tredje soveværelse.

Vi vil gøre det så billigt som muligt, men selvfølgelig stadig stabilt og holdbart..

Den tidligere ejer fjernede væggen og byggede en bue, halv bue, hvor døren havde været.

Hvilket materialevalg ville I anbefale? Jeg så mange stålregler i nybyggerier, da jeg arbejdede som fibertekniker. Antager forsigtigt, at det var fordi det er nemmere og hurtigere, ikke billigere?

07qa66xf2h5s02csivb7sxfa.jpg
 
  • Stue med fjernsyn, lysekrone og buet døråbning; planlægger at bygge et ekstra værelse i åben planløsning.
S
Afhængig af hvor tyk væggen er, er det vel bare lettest at beslå op med 45ere eller 70ere. Så på med isolering og gips, eventuelt OSB.
 
  • Synes
Claes Sörmland
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.