Hej!
Drengen begynder at nærme sig alderen for eget værelse, så vi skal lukke den tidligere åbne planløsning og få et tredje soveværelse.
Vi vil gøre det så billigt som muligt, men selvfølgelig stadig stabilt og holdbart..
Den tidligere ejer fjernede væggen og byggede en bue, halv bue, hvor døren havde været.
Hvilket materialevalg ville I anbefale? Jeg så mange stålregler i nybyggerier, da jeg arbejdede som fibertekniker. Antager forsigtigt, at det var fordi det er nemmere og hurtigere, ikke billigere?
