Hej

Har en spontan overvejelse over et lille kommende projekt. Har vedhæftet et virkelig dårligt billede, men det må klare sig til at begynde med. Jeg har et uisoleret koldlager på den anden side af væggen med kryds på, som skal bygges ind i lejligheden til et ekstra soveværelse. Det er en trappe, hvor billedet er taget fra, og som vil være lige under en del af rummet, så jeg kan ikke bygge særligt meget ud lige der. Min overvejelse er, hvordan I ville opbygge over trappen, hvor gulvet vil gå lidt skævt i henhold til den stiplede linje. Min spontane tanke er at montere noget, der minder om bærende bjælker på siderne og montere bjælker? Der er beton på den højre side af væggen. Taknemmelig for forslag.

(Hvis nogen har tænkt sig at være spydig, så lad være med at kommentere og scroll videre)👍🏻
 
  • Trappeområde med væg og loft, markeret med røde krydser og streger for at angive byggeplaner til omdannelse af et rum til et ekstra soveværelse.
Ankarstjärna Ankarstjärna sagde:
(Hvis nogen har tænkt sig at være spydig, så bare lad være med at kommentere og scroll videre)👍🏻
Det ville jeg ikke drømme om. Så gør som mig, tænk positivt. Eller scroll videre.👍🏻

Jeg har læst flere gange. Og set billedet om og om igen. Måske forstår jeg, hvad du mener, men jeg er så usikker, at det føles umuligt at komme med klogere svar end dette. Hvis du ikke får bedre svar, er du nok nødt til at omformulere. Eller dele det op i flere enkle spørgsmål. Håber nogen andre kan give bedre svar.

Selvfølgelig kan billedet forbedres, som du skrev. Alt kan gøres tydeligere. Og man skal starte med noget for at få respons. 👍🏻
 
Ankarstjärna Ankarstjärna sagde:
Hej

Har en spontan overvejelse over et lille kommende projekt.
Har vedhæftet et skidt dårligt billede, men det får være nok til en begyndelse. Jeg har et uisoleret koldrum på den anden side af væggen med kryds på, som skal bygges ind i lejligheden til et ekstra soveværelse.
Der er en trappe, hvor billedet er taget fra, som kommer til at være lige under en del af rummet, så jeg kan ikke bygge ud specielt meget lige der.
Min overvejelse er, hvordan I ville have regelret ovenfor trappen, hvor gulvet kommer til at gå lidt skævt ifølge den stiplede linje. Min umiddelbare tanke er at montere noget, der minder om bærende bjælker på siderne og montere bjælker? Der er beton på højre side af væggen.
Taknemmelig for forslag.

(Hvis nogen har tænkt sig at være spydig, så bare skidt i og kommenter og scroll videre)👍🏻
Ubegribelig billede. Har du ingen plantegning at lægge ind?
 
  • Synes
RoTe
  • Laddar…
RoTe
K Kane sagde:
Ubegribelig billede. Har du ingen plantegning at lægge ind?
Du skulle have scrollet videre! ;)
 
  • Haha
Kane
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.