Ladeportene i hytten har begyndt at have gjort deres og skal fornyes. Jeg havde tænkt mig at udskifte 1-2 i sommer til at begynde med og male.med jernvitriol. Er der nogen, der har en tegning på sådanne. Vedlægger hvordan de ser ud i dag, det må kunne lade sig gøre at få en bedre løsning.
Hvor kan man købe gode hængsler til disse?
De.låses med hjælp af hængelås..
Trælad med gamle ladeporte, en gul gravemaskine og en ATV parkeret foran på en grøn plæne.

Ingen der sidder på en tegning? Eller ved hvor man køber gode hængsler?

Bronken
Har du ikke noget "tættere" billede af dørene?
Gode billeder plejer at gøre underværker har jeg opdaget.

C
T trojlee sagde:
Bifogar hur dom ser ut idag, det måste gå att få till en rejælere løsning.
Er det døren, der skimtes bag graveren, vil jeg påstå, at det er en klassisk plankedør, og at der ikke er noget galt med den konstruktion. Vil du have en rejælere dør, bruger du bare grovere træ.
Eller mener du, at vi vil have noget mere indbrudssikkert eller vejrbestandigt?

Havde ønsket noget mere solidt, det er døren I ser. Sådan ser de alle ud. Kan man sætte en formplyfa eller noget lignende på bagsiden for at få en mere stabil konstruktion, eller bliver de for tunge så? Hvilke hængsler skal jeg købe, som kan bære vægten og holder i mange år?

Gammelt brunt træskur med sne på taget, delvist dækket af en scooter i forgrunden på en vinterdag.

T trojlee sagde:
[billede]
Jeg har selv længe tænkt på at renovere eller bygge om mine, men det er ikke blevet til noget.
I mit tilfælde vil jeg bygge nøjagtig magen til og forsøge at beholde de nuværende beslag. Ellers findes disse at købe mange steder. Jula f.eks., men jeg mener, at de koster omkring 200:- stykket, hvilket i mit tilfælde bliver 3.600:- samlet...

Sådan ser mine ud i øjeblikket:

En sort bil parkeret i en garage med store, robuste trægarder døde. Der er sne på bilen, og portene ser slidte ud for neden. Slidset træport, mørk og med afskallet maling, monteret på beton, viser tydelige tegn på manglende vedligeholdelse og forfald.

Disse er fremstillet af 50x200-brædder og er meget robuste.
Vedligeholdelsen har dog været kraftigt forsømt af tidligere ejere, hvorfor portene er rådne forneden, samt hele brædderne som portene er fastgjort i (med gennemgående bolte gennem betonen).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.