Jeg har til hensigt at bygge selv en altan på vores husgavl i Norge og har brug for lidt hjælp med dimensioner på tryk konstruktionsvirke og stolper
Deres dimensioner er 48/198. 48/148 98/98
altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på stedet støbt pille.
Indre bærelinjen fastgøres i husgavlen
med venlig hilsen Bo
altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på stedet støbt pille.
Indre bærelinjen fastgøres i husgavlen
med venlig hilsen Bo
F Fjellhamar sagde:Jeg har til hensigt at bygge selv en altan på vores husgavl i Norge og har brug for lidt hjælp med dimensioner på tryk konstruktionsvirke og stolper
altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på plads støbt plint.
Indre bærende bjælke fastgøres i husgavlen
mvh Bo
behøver hjælp med konstruktionens dimensionerF Fjellhamar sagde:Jeg har til hensigt at bygge selv en altan på vores husgavl i Norge og har brug for lidt hjælp med dimensioner på tryk konstruktionsvirke og stolper
altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på plads støbt plint.
Indre bærende bjælke fastgøres i husgavlen
mvh Bo
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Det er tvivlsomt, om du kan bygge dette med kun konstruktionsvirke. Vil konstruktionen være ubeskyttet mod vejr og vind?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Så skal du besvare spørgsmålet om balkonen skal være ubeskyttet.
Klik her for at svare