Jeg har til hensigt at bygge selv en altan på vores husgavl i Norge og har brug for lidt hjælp med dimensioner på tryk konstruktionsvirke og stolper
Deres dimensioner er 48/198. 48/148 98/98

altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på stedet støbt pille.
Indre bærelinjen fastgøres i husgavlen

med venlig hilsen Bo

F Fjellhamar sagde:
Jeg har til hensigt at bygge selv en altan på vores husgavl i Norge og har brug for lidt hjælp med dimensioner på tryk konstruktionsvirke og stolper

altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på plads støbt plint.
Indre bærende bjælke fastgøres i husgavlen

mvh Bo
F Fjellhamar sagde:

altanen Er tænkt at bliver 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høje på plads støbt plint.
Indre bærende bjælke fastgøres i husgavlen

mvh Bo
behøver hjælp med konstruktionens dimensioner

Det er tvivlsomt, om du kan bygge dette med kun konstruktionsvirke. Vil konstruktionen være ubeskyttet mod vejr og vind?

J justusandersson sagde:
Det er tvivlsomt, om du kan bygge dette udelukkende med konstruktionsvirke. Vil konstruktionen være ubeskyttet mod vejr og vind?
Ønsker gerne en konstruktionsbeskrivelse af Dig..

Så skal du besvare spørgsmålet om balkonen skal være ubeskyttet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.