Sæt fast vindueslister på reglen, der skal sidde mod loftet, og stempel den op med de horisontale regler, så suger det nok fast i loftet. Sørg for at presse den rigtigt op.

Skal teste med stolpen i morgen. Det er en galvaniseret hegnsstolpe, der ligner omtrent de runde stolperne på billedet via linket. http://www.stangselbolaget.se/image/Industrist%C3%A4ngsel%20Galvat.jpg

Er det okay, at træreglen, som jeg har i bunden, ligger direkte mod betonen, når det er indendørs? Udendørs bør man have noget pap imellem?

JanneL. Tak for tips, men kommer ikke have nogen regel i loftet.
Zankan. Tak for tips, men føler mig tvunget til at bruge 45x45 regler, da jeg må tilpasse væggen til en eksisterende væg, som er bygget på denne måde.

Cheetah1, Stolpen er galvaniseret, men som du siger er jeg lidt bange for at bore. Har en regeldetektor, men stoler ikke rigtig på dem. Må håbe det går godt. Skal også bore lidt mindre huller til sømplug.

Har du sat nogle plader på den eller er det kun reglar indtil videre? For hvis du har fastgjort reglarne ordentligt og derefter skrues spånplader på, så stagges det op ganske kraftigt...

Björn_Nilsson sagde:
Har du sat nogle plader på den, eller er det bare reglar indtil videre? For hvis du har fastgjort reglarne ordentligt og derefter skruer spånplader på, stabiliseres det ret godt...
Jeg har sat en gipsplade fast, men vil fjerne den i morgen, da jeg har tænkt mig at fastgøre stolpen.

Findes der spånplader, der er 13 mm?

Det nærmeste jeg finder er 12 mm, og det dur ikke.

Senest redigeret:
Har bygget væggen i dag.. Den blev utroligt stabil! kan ikke rykke den! =)

Tak for alle tips!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.