Jeg ville nok have ønsket en stump gummi med høj friktion under benet, så det klemmes fast ordentligt mod gulvet. Man vil jo ikke have, at nogen ved et uheld vælter væggen.
 
S
pelpet sagde:
Jeg ville nok have ønsket et stykke gummi med høj friktion under benet, for at det skal klemmes fast ordentligt mod gulvet. Man vil jo ikke have, at nogen skal komme til at vælte væggen.
den pludselige kraft som bliver er ikke nok med noget højfriktions gummi
 
SBH sagde:
den plötsliga kraft som blir räcker inte med nå högfriktions gummi
Det fremgår vel ikke, men jeg forudsætter, at man har skruvbara fötter oppe og eller nede. For at dels veje ind væggen og dels sætte væggen i spænd for friktionen.
 
L
PeterStrandberg sagde:
Det fremgår selvfølgelig ikke, men jeg forudsætter, at man har skru-bare fødder oppe og/eller nede. For at dels veje ind væggen og dels sætte væggen i spænd for friktionen
Du har helt ret. Ledte overalt, men som du ser på mit billede længere oppe, er der fødder med skruehuller i. Så jeg fæster i gulv og loft samt under og over væggen. Så gummi er i så fald for ikke at lave mærker i parketten. Omvendt bliver det tre huller for skrue for hvert ben.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.