Hej,

Jeg tænkte på at bygge en skydedør med målene 120x250x4 cm.

Hvordan går jeg frem? Hvilke regler skal jeg bruge, hvilke mål? Hvordan skal jeg placere reglerne? Hvad isolerer jeg med? Hvad skal jeg dække reglerne med?

Jeg kan ikke komme på flere spørgsmål lige nu.

Det ville være fantastisk, hvis jeg kan få nogle gode tips.

Med venlig hilsen,
Pitan
 
Du skal bygge tyndt... Tag MDF 6 mm på begge sider, den er formstabil... I konstruktionen kan du have for eksempel 22 mm lægter at skrue i... Eller vil du have en tykkere dør, tager du 45 mm regler...Lim, skru... Så kommer spørgsmålet, hvordan skal den sidde...Topophængt, eller skal du have hjul i bunden??
 
Døren skal være topophængt. Jeg har købt skydedørsbeslag fra De Jong, som skal kunne klare et dørblad på 80 kg.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.