A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 indlæg 9 jul 2005 klokken 08:53 abel48 Medlem värmland 1,364 indlæg 9 jul 2005 klokken 08:53 #1 Skal sætte brystpanel, hvordan plejer man at gøre i hjørner og yderhjørner? Bruger man nogen liste der? MVH Anders
Skal sætte brystpanel, hvordan plejer man at gøre i hjørner og yderhjørner? Bruger man nogen liste der? MVH Anders
pappskallen #2 Medlem · 2 286 indlæg 9 jul 2005 klokken 09:34 pappskallen Medlem 2,286 indlæg 9 jul 2005 klokken 09:34 #2 Hvis du ikke vil gira det sammen, kan du sætte kvarts-stav i indre hjørner og L-liste i ydre hjørner.
Hvis du ikke vil gira det sammen, kan du sætte kvarts-stav i indre hjørner og L-liste i ydre hjørner.