daviden sagde:
Vi har sat op Moelven rough og knasterne er gulnet godt på et år.
Jeg synes, at du skal kontakte Moelven. Jeg har talt med dem, og de har ikke modtaget nogle reklamationer og var interesseret i at komme i kontakt med dig.

Ifølge Moelven er panelet malet med to lag knudegulningshæmmende grunder og et lag topfarve.

The Tor sagde:
Jeg synes, du skal kontakte Moelven. Jeg har talt med dem, og de har ikke modtaget nogen reklamationer og var interesseret i at komme i kontakt med dig.

Ifølge Moelven er panelet malet med to lag knastguleshæmmende grunder og et lag topmaling.
Jeg har det panel på væggene derhjemme, og jeg har intet at klage over. Ser ligesådan ud som da det blev sat op for et år siden.

Jeg vil tage et billede næste gang jeg er ude i sommerhuset. De gule gennemslag generer mig ikke, så jeg føler ikke behov for at reklamere til Moelven. Men hvis en rigtig kraftig gul plet fanges på billedet, ændrer jeg måske mening.

Jeg kan tage et billede også, måske er det mig der er ufølsom.

Ah, en kvist-shoot-out
:-.)

tallmilan sagde:
Ah, en kvist-shoot-out
:-.)
hahahaha d^_^b

Men byggmax gulvet har hverken sprækker eller "rough" overflade, snarere tværtimod ...

The Tor sagde:
Nu er indvendingstaket i hvert fald på plads. Utroligt smidig (og flot) må jeg sige:
[link]
Flot, kunne man få endnu et billede tæt på, så man kan se, hvor grov overfladen er?
(45 graders vinkel i modlys)

:-)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.