Hej,
Jeg tænkte på at sætte en ny lampkrog op i vores stue. Den nye krog betyder, at jeg bliver nødt til at bore et cirka 45mm dybt hul i betonen i loftet. Naboen ovenover har sin stue lige ovenover vores. Er der risiko for at eventuelt støde på et vandrør i denne dybde? Tænkte på om det varme vand til radiatorerne trækkes i gulvet? Huset er estimeret bygget i 50'erne eller 60'erne.
Venlig hilsen
Gustav
Jeg tænkte på at sætte en ny lampkrog op i vores stue. Den nye krog betyder, at jeg bliver nødt til at bore et cirka 45mm dybt hul i betonen i loftet. Naboen ovenover har sin stue lige ovenover vores. Er der risiko for at eventuelt støde på et vandrør i denne dybde? Tænkte på om det varme vand til radiatorerne trækkes i gulvet? Huset er estimeret bygget i 50'erne eller 60'erne.
Venlig hilsen
Gustav
Hej - gælder det midt i loftet? Det virker i så fald ikke så sandsynligt, at vandet skulle være trukket netop der. Tjek hvordan radiatorerne sidder hos jer, og om du kan se, om stig rørene måske snarere er indbygget i forbindelse med en indvendig væg.C Cell sagde:Hej,
Jeg tænkte sætte en ny lampkrog op i vores stue. Den nye krog betyder, at jeg kommer til at bore et cirka 45mm dybt hul i betonen i loftet. Naboen ovenpå har sin stue lige ovenfor vores. Er der risiko for eventuelt at støde på et vandrør ved denne dybde? Tænkte på om varmtvandet til elementerne trækkes i gulvet? Huset er vurderet til at være bygget i 50- eller 60-tallet.
Venlig hilsen
Gustav
Tak for dit svar! Det gælder næsten midt i loftet. Godt 2 meter fra radiatorerne. Rørene hos os går direkte ned i gulvet ved væggen.L Lärospånet sagde:
Magnus E K
Husejer
· Östergötland
· 4 623 indlæg
Magnus E K
Husejer
- Östergötland
- 4,623 indlæg
Hvis det er andelsbolig, burde bestyrelsen kunne svare på, om der er vandrør eller el trukket der, tror dog som den foregående svarende, at det er roligt, så kun hvis du vil være 100 % sikker i stedet for 99,99.
Medlem
· Östergötland
· 253 indlæg
Forestil dig i stedet, at du SKAL møde et rør.
Voila, du vil aldrig møde et!
Voila, du vil aldrig møde et!
Klik her for at svare