Skal trække nye koldt- og varmtvandsrør og undrer mig om man kan bore huller i gulvbjælkerne for at trække rør gennem "wirsbo rør i rør". I alt er det 10 rør, der skal trækkes.
Vi har krybekælder.
Hvis det kan lade sig gøre, er der så noget man skal tænke på?
Vi har krybekælder.
Hvis det kan lade sig gøre, er der så noget man skal tænke på?
Moderator
· Stockholm
· 57 821 indlæg
Det er ikke selvfølgeligt OK.
Har ikke noget godt forslag til, hvordan du skal kunne få det kontrolleret. Ansætte en byggnadsingenjör bør jo fungere. Men det er måske i det simpleste for sådan en.
Har ikke noget godt forslag til, hvordan du skal kunne få det kontrolleret. Ansætte en byggnadsingenjör bør jo fungere. Men det er måske i det simpleste for sådan en.
Klik her for at svare

