Hej!
Skal bore et 100-120 mm hul for at montere en badeværelsesventilator. Desværre er badeværelset allerede flisebelagt...
Bag fliserne (eller rettere sagt klinker, som sidder på væggene) er der gips, derefter tror jeg der er celloplast og derefter beton, måske 30-40 cm tykt.
Er det muligt at klare det selv ved at leje udstyr (bor + en form for stativ)?
Nogen der har en idé om, hvad det koster at hyre det ud?
Vil undgå støv og snavs så meget som muligt, da vi allerede bor i huset!
Venlige hilsener
Jocke
Skal bore et 100-120 mm hul for at montere en badeværelsesventilator. Desværre er badeværelset allerede flisebelagt...
Bag fliserne (eller rettere sagt klinker, som sidder på væggene) er der gips, derefter tror jeg der er celloplast og derefter beton, måske 30-40 cm tykt.
Er det muligt at klare det selv ved at leje udstyr (bor + en form for stativ)?
Nogen der har en idé om, hvad det koster at hyre det ud?
Vil undgå støv og snavs så meget som muligt, da vi allerede bor i huset!
Venlige hilsener
Jocke
Okay, tak for info.Jonatan79 sagde:
Flere idéer? Skal lave ventilationshuller flere steder i kælderen også, men der er det "bare" beton. Bliver måske 5 huller i alt. Gætter på, at det bliver billigere per hul, når man alligevel er på plads med alt udstyr.
Svarer selv, så andre måske kan blive hjulpet en anden gang.
En firma er på vej nu, skal lave 2 huller på 102 mm. Kører på timer, og hvis intet mærkeligt sker, vil det koste mellem 2-3 000 kr, altså ca. 1500 kr per hul.
Må vende tilbage, når regningen dukker op
En firma er på vej nu, skal lave 2 huller på 102 mm. Kører på timer, og hvis intet mærkeligt sker, vil det koste mellem 2-3 000 kr, altså ca. 1500 kr per hul.
Må vende tilbage, når regningen dukker op
Så kom fakturaen.
4 borede huller, ca 40 cm beton, 110mm diameter. 10 timer (2 mand á 5 timer) og opstillingsomkostninger mm. 6 400 kr.
Firmaet kom 1 time efter jeg ringede dem og var færdig samme dag.
Elsker når alt flyder glat!
4 borede huller, ca 40 cm beton, 110mm diameter. 10 timer (2 mand á 5 timer) og opstillingsomkostninger mm. 6 400 kr.
Firmaet kom 1 time efter jeg ringede dem og var færdig samme dag.
Elsker når alt flyder glat!
Er i samme situation nu og undrer mig: hvilket firma (hvilken type firma) hyrede du?S swe.jocke sagde:
Klik her for at svare