Handler det ikke bare om at forbore til den yderste skrue? Jeg reagerede faktisk også på det, da jeg læste avisen.

Jeg undrede mig også men antog, at de henviste til yderste skrue, hvilket er et godt tip. Ellers forstår jeg ikke, hvad de mente.

• Synes
Fredrik K80
  • Laddar…
Det får jo en iaf til at tænke =)

De bruger ordet "ändträ" forkert. De mener "enden på træet", altså netop at man skal forbore for de yderste skruer. Det er vel et godt tip i største almindelighed, ellers revner det let.

Eller ikke, tager en masse tid unødvendigt. Hvert skruvepakke jeg har købt har indeholdt specielle skruer til enden på trallen, går meget hurtigere og enklere end at have 2 skruetrækkere (hvilket vel iøvrigt de fleste herinde har :)) eller endnu værre skifte til bor hver gang man kommer til enden.

Lyder interessant. Hvilke skruer plejer du at købe?

andersmc sagde:
Lyder interessant. Hvilke skruer plejer du at købe?
Købte Grabber terrasse-skruer på Bauhaus her i byen.
Eller kan det have været skruer som bygghandlar-Lasse i Knivsta sendte med terrassen? husker ikke rigtigt nu, men er ret sikker på, at jeg købte Grabber.

Jan-Å sagde:
Eller ikke, det tager en masse tid unødigt. Hvert skruepakke jeg har købt har indeholdt specielle skruer til enden på trallen, det går meget hurtigere og nemmere end at have 2 skruemaskiner (hvilket vel iøvrigt de fleste herinde har :)) eller endnu værre skifte til bor hver gang man kommer til enden.
Forstår jeg rigtigt, at skruvepakkerne indeholder to forskellige slags skruer? En almindelig og en som på en eller anden måde kan skrues selv yderst uden at det revner. Eller har jeg misforstået det hele?

andersmc sagde:
Forstår jeg det rigtigt, at skruepakkerne indeholder to forskellige slags skruer? En almindelig og en som på en eller anden måde kan skrues helt ud uden at det revner. Eller har jeg misforstået det hele?
Det var sådan, jeg vidste det ikke før, men da jeg åbnede pakkerne, var der en pose med skruer til enderne. Jeg byggede vores terrassedæk i 2004 og har ikke gjort sådan noget siden, så det kan jo have ændret sig iøvrigt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.