Købte lige en bordplade, der skal bruges til en hobby- og arbejdsbænk i kælderen. Den var af den billigere slags, men kvaliteten var dårligere, end jeg havde regnet med.
Kan jeg leve med disse skader, eller skal jeg returnere skidtet til butikken? (Ja, jeg ved, at I ikke kan bestemme det. Vil bare have lidt input.)
Havde ligesom regnet med lidt sprækker som på det første billede, ikke dårlige reparationer og huller. Havde tænkt mig at slibe og oliere den i dag, men nu skal jeg lige tænke lidt. Det værste er knasten på næstsidste billede.
Var den meget billig? Limtræskiver plejer at have en for- og bagside. Mistænker desværre, at dette måske er den bedste side?
En tusindlap gik den på. Det er mindre end f.eks. Ikea, men ikke kaffepenge. (I øvrigt drikker vi ikke kaffe...) Det ene hjørne er afrundet, så hvilken retning den skal vende er forudbestemt.
Reparationerne er nok ikke så meget at sige om på en plade i den prisklasse, men jeg ville nok have taget tilbage med den på grund af knasthullerne - synes de burde have været fyldt på samme måde som øvrige reparationer for at det skal være acceptabel kvalitet.
Hmm, vendte den om og den anden side er faktisk pænere. Men så var der jo det med kanten. Jeg vil nok have svært ved at lave en pæn afrunding på egen hånd.
Svært at sige. Du må nok bestemme selv. Det koster lidt, som det smager, men ikke helt sandt. Den jeg har i køkkenet kostede godt to tusind meteren. Den jeg har i bryggerset kostede 995:- for to meter. Der er forskel, men den i bryggerset har ikke sådan grimme reparationer, men der måtte jeg vælge den bedste fra en stak. Er din tre meter, er det måske, hvad man kan forvente for 350 kr/meteren? Hvordan skal du bruge pladen? Bliver der ridser og pletter med det samme, ville jeg nok have ladet være, især hvis undersiden er bedre. Slib kanten.