2,459 læst ·
64 svar
2k læst
64 svar
Bor i altanens gulv / loft
Renoveringsnovice
· Östergötland
· 5 283 indlæg
Suk for dem, der leger moderator
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 083 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,083 indlæg
Bliver man opdaget i at skade foreningens ejendom uden tilladelse, kan man få sin andelsrettighed forværret. Er det værd at risikere at miste sin bolig for at lave et hul i altanen?
Det kan opdages, mens man stadig bor der, eftersom foreningen fra tid til anden har behov for at udføre vedligeholdelse af altanen.
Det kan opdages, mens man stadig bor der, eftersom foreningen fra tid til anden har behov for at udføre vedligeholdelse af altanen.
Fungerer et forum ikke på den måde? Man stiller et spørgsmål, som ikke er helt gennemtænkt, får andre input i spørgsmålet og indser, at det er dumt at gennemføre?J Jansson69 sagde:
Ikke direkte svært at søge sig til, hvordan man borer et hul i en betonplade. Det behøver man ikke starte en tråd for.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 293 indlæg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2,293 indlæg
Askhole! Nogen der stiller et spørgsmål men så ignorerer svarene fordi det ikke passer personens ønsker.O Ottosven sagde:
Men kør på! Bare bor! Sker der noget, kan du altid skyde skylden på tidligere ejere eller noget i den stil.
Absolut er det noget, jeg må tage i betragtning. Og der findes mange forum på nettet for juridiske spørgsmål, hvor jeg kan tage sådan noget op. Mit spørgsmål var ret teknisk, og det var den information, jeg søgte i denne tråd.S Sthlm_ sagde:
Det burde ikke fungere sådan, og jeg synes, at dine svar tydeligt bryder mod forumreglerne!S Sthlm_ sagde:
Hvis du ikke har givet et sagligt svar til TS, er det bedre ikke at skrive noget overhovedet.
Tænker ikke engang svare på det der. Er hverken ude efter dramatik eller diskussion. Ville bare lære mere om, hvordan en betonplade påvirkes af boring.Ossian K Olsson sagde:
Renoveringsnovice
· Östergötland
· 5 283 indlæg