Opdagede for nylig, at der er nye (?) kategorier tilgængelige i Biltemas app, som jeg ikke har set før. De er, afvigende, skrevet på engelsk, selvom appen ellers er på svensk med mine indstillinger:
Det interessante er, at det er varetyper, som mig bekendt ikke har været i Biltema før. Indtil videre er der helt tomt for faktiske varer under disse kategorier. Forbereder de appen til nye varer, som endnu ikke er begyndt at blive solgt?
Interessant! Det ville være sjovt at se og sammenligne deres produkter med K-Rauta etc etc.
Men det kan jo også være sådan, at appen udvikles af en anden virksomhed, hvor den kategori og underkategorier bruges som eksempel, og at nogen hos Biltema bare ved en fejltagelse har offentliggjort det i forbindelse med andre ændringer.
Hvis de begynder at sælge byggematerialer, vil det være de samme leverandører som de almindelige byggemarkeder, undtagen muligvis på nogle få produkter. Jeg har desuden svært ved at se, hvor de skulle have tingene i deres varehuse uden at bygge om/ud betydeligt.
Eventuelt måske de skærer en del af det nuværende sortiment bort, som sælger dårligt, eller om de bare holder sig til de varehuse, der har plads til det? Who knows
Så, at varehuset i Västerås i princippet er blevet fordoblet i størrelse. Har ikke haft tid til at se, hvad der er sket med sortimentet, men det er et ret stort varehus nu i hvert fald.