Hej,

Jeg skal bygge badeværelse og installere VVS i sommerhuset.

=> Er der nogen, der kender et godt sted i Sthlm at købe VVS. Har f.eks. forsøgt at finde et gulvafløb (til fliser og med vandlås) til en rimelig pris. Antager, at vandlås er at foretrække, så man undgår lugten. Dog er der jo en risiko for frost. (Plast og is er jo ikke en god kombination.

Taknemmelig for tips! :)

Rinkaby rör. Tjek deres hjemmeside. Laveste pris og korte leveringtider. Fragt er inkluderet i prisen. 180 dages returret, så det gør ikke noget, hvis du køber mere, end du har brug for.
Ulempen er, at du ikke har nogen at spørge om råd hos Rinkaby, men du har jo dette forum.

Hvis du vil betale, findes der velassorterede butikker f.eks. Ekesiöö i Bromma.

Hæld en skvæt t-röd i vandlåsen om efteråret.

Tænkte bestille et par vandradiatorer fra Rinkaby. Foruden rørsamlinger er det nedenstående man behøver for et komplet element?

*Radiator (eksempelvis 2926)
*Ventil (2780)
*Termostat (2956)

Eller behøves der noget mere?

/Pagge

Uden at tjekke artiklerne har man brug for radiator+radiatorventil+termostat. Når du køber ventilen skal du vide, hvilken rørdimension du skal tilslutte med. Ventilerne leveres med et midlertidigt afspærringshåndtag.

Åhå, når jeg siger ventil mener jeg en sådan nedenstående. Er det det du mener med radiatorkoppel?

2780.jpg

Eller er det en sådan her du mener:

2786.jpg

Det er vel i så fald det samme bare med lidt rør som man kan montere selv? Så monteres vel termostaten på denne ventil?

/Pag

Køb linen på det nederste billede, så får du, hvad du har brug for. Ellers vil der mangle nogle ting til dig.

Problemet er bare, at rørene ikke kommer op fra gulvet med standardmål mellemrum, så der skal alligevel fikses med rør.

Men udover rørdele, er det de ovennævnte tre ting, der skal købes?

Mvh
/Pag

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.