Glem ikke at den dækker dårligt også...
Skulle ikke have taget nogen af dem.
Maler du 2 gange med rigtig farve (Flugger, Beckers etc.) skal du male 3-4 gange for at opnå samme dækning med budgetalternativerne.
Slutprisen bliver næsten den samme, men ofte ikke den samme slutfinish alligevel.
//Daniel
Skulle ikke have taget nogen af dem.
Maler du 2 gange med rigtig farve (Flugger, Beckers etc.) skal du male 3-4 gange for at opnå samme dækning med budgetalternativerne.
Slutprisen bliver næsten den samme, men ofte ikke den samme slutfinish alligevel.
//Daniel
Vi malede indvendige vægge af ny gips med Byggmax Alpina vægmaling, hvid, og det så helt OK ud efter anden påføring. Desværre opdagede jeg først senere, da malingen var tørret, at det let flager af i små stykker, når jeg tilfældigvis kom i kontakt med væggen med en genstand. Malingen havde blot lagt sig som en tynd hinde på gipspladerne..
Måske ville det have fungeret bedre, hvis man havde grunderet væggene med en anden maling først..?
Fluggers (Flutex) samt Beckers malinger har jeg derimod været meget tilfreds med.
Måske ville det have fungeret bedre, hvis man havde grunderet væggene med en anden maling først..?
Fluggers (Flutex) samt Beckers malinger har jeg derimod været meget tilfreds med.
Senest redigeret:
Klik her for at svare