Til gulvlister ville jeg have købt Hultafors lille.

Gå efter en ordentlig som holder men har tynde spidser så du let kan få den ind. Den nedenfor fra Bauhaus (149:-) burde være nok til at få løs gulvlister., https://www.bauhaus.se/stalbrackjarn-hultafors-1.html

Findes lignende billigere men meget grovere i spidserne hvilket gør det svært at komme ind bag listerne,

EDIT, den Hultafors du linkede til er i mindste slags for lister men ellers en suveræn ting at have i lommen ...

Eld sagde:
Til gulvlister ville jeg have købt Hultafors lille.
Det er 19 cm langt, skal være ret små lister da.....

S
Stefan N sagde:
Det er 19cm langt, skal være ret små lister så.....
duer fint til et lille job. så klart er det prisværdigt med større. men ts vil have billigere alternativ

For det formål er det vigtigste, at enden er bred og har en spids vinkel, så man let kommer ind bag listen og ikke trykker mærker i væg og liste. Hvis den er lang, bliver den bare mere klodset. Der behøves ikke så meget kraft for at få fjernet gulvlisterne. Jeg tror også mest på den lille Hultafors af dem, du foreslår. Den er i øvrigt 10 kr billigere hos K-rauta end hos Bauhaus.

https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/stålbrækkjern-hultafors-108-mini

Og brækjern er normalt det samme som koben.

• Synes
1
  • Laddar…
S
evoline sagde:
Så nån af disse 2 bliver det:
[link]
[link]

Tak for al hjælp
tag den større variant :thumbup:
Bräckjärn Stål 108

Jeg måske skal præcisere, at dette med større bliver klodset primært gælder større end det større Hultaforsjern. Begge vil sandsynligvis gøre et fremragende job til gulvlisterne. Er prisen vigtig, og du ikke skal bruge det til noget andet, bliver det mindre fremragende. Kan du forestille dig at lægge lidt ekstra på et jern, der har et lidt bredere anvendelsesområde, så vælg det større.

Og benytte Bauhaus prisgaranti så bliver 38cm modellen endnu billigere ...

Tak for hjælpen, vidste ikke at de havde prisgaranti :-)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.