Tak!
Vi troede også, at skarverne kunne være et problem, men nu når det er bygget og så skal blive malet, vil det ikke bemærkes så meget.

En af fordelene ved at have dekorhjørner er netop dette, at skarverne forsvinder.
 
Sweli!

Hvordan fikser man dette med dekorhjørner? Er det pudset, så det ser ud som "kantsten", eller er det helt separate bygdele/stene, man fastgør omkring hjørnerne?

Mvh Stefan :)
 
De er af betonblokke og støbt på fabrikken i ét stykke. Du kan se, hvordan de ser ud, og hvordan de monteres på vores hjemmeside under montering.

Der kan man se, hvordan de løftes på plads og sættes ind i væggen.
Det var ret nemt. Det sværeste er, at afstanden til nærmeste væg skal være præcis på begge sider, men det klarede de ;D
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.