Hej
Er inde på at lave mellemdækket i beton! Nogen der har noget viden om dette?
Lidt inde på at bruge peva45 eller planja combidæk! Nogen der har erfaring med dette? Inspirations billeder?
Hvor tykt støber man?
Har hele tiden været inde på at lave trægulv men nu har jeg nok ændret mig, det er jo alligevel sten man bygger i, så det ville føles robust i beton fordele og ulemper?
Er inde på at lave mellemdækket i beton! Nogen der har noget viden om dette?
Lidt inde på at bruge peva45 eller planja combidæk! Nogen der har erfaring med dette? Inspirations billeder?
Hvor tykt støber man?
Har hele tiden været inde på at lave trægulv men nu har jeg nok ændret mig, det er jo alligevel sten man bygger i, så det ville føles robust i beton fordele og ulemper?
Altvidende
· Västra Götaland
· 12 287 indlæg
Ulempen er, at det bliver dyrere end træ og lidt mere besværligt at anlægge, ellers ser jeg kun fordele. Du kan f.eks. have større afstand mellem søjlerne og opstillingen.
Ønsker man ikke at støbe, kan man købe færdige sektioner, der løftes på plads med kran.
Ønsker man ikke at støbe, kan man købe færdige sektioner, der løftes på plads med kran.
Altvidende
· Västra Götaland
· 12 287 indlæg
Du skal have formpladen, betonbil, stempler, armering osv., så lidt dyrere bliver det nok, men selvfølgelig meget solidt når det er færdigt 
Klik her for at svare