Jeg er ude efter et gulv med slebet beton, hvor man ikke ser ballasten på vores betonplade. Da pladens overflade er ret så ujævn, er det nok ingen idé at slibe uden at ballasten kommer frem, så nedenstående kan måske være et alternativ, man desuden kan gøre selv.
Er der nogen, der har erfaring eller tanker om dette gulv?
www.designgolv.com
Er der nogen, der har erfaring eller tanker om dette gulv?
www.designgolv.com
Medlem
· Västernorrland
· 12 037 indlæg
hvordan det kommer til at se ud styres vel af den som støber?
Du har jo fx afsnit seks af husdrömmar på svt. Der har han jo nøgent betonggulv som er omhyggeligt støbt fra starten.
Du har jo fx afsnit seks af husdrömmar på svt. Der har han jo nøgent betonggulv som er omhyggeligt støbt fra starten.
Senest redigeret:
Jeg byggede med betongulv, hvor ballast ikke skulle være synlig. Dette var jo for nogle år siden, så man er nok kommet længere med produktudviklingen. Hos mig blev der en del revner - hvilket egentlig ikke generer mig. Hvad du skal kigge rigtig nøje på, er hvordan overfladen skal håndteres. Fedtpletter er fx umulige at fjerne, og jeg har en grisigt slubrende hund ... så han får sine måltider udendørs
. Desværre startede vi denne rutine alt for sent.
Hej og tak for svar. Jeg var nok lidt uklar i mit første indlæg. Pladen er allerede støbt og kan ikke rigtig ændres. Jeg tænkte derfor at spartle med "Designgulv" eller lignende produkt og undrer mig om nogen har erfaring med dette. Link: www.designgolv.com
Klik her for at svare