Hej
Overvejer at støbe op i EPS beton på den gamle patio. Har tre bærende vægge, som helst skulle stå på fundamentet. Men for ikke at have organisk materiale indstøbt tænkte jeg, at jeg lægger en række beton og derefter reglerer op på det i niveau med EPS betonen.
Er der noget, jeg overser, eller tænker jeg forkert der?
 
Tjek om det virker med rækker af celleplast S300.
 
  • Synes
Gklav
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.