Hej
Overvejer at støbe op i EPS beton på den gamle patio. Har tre bærende vægge, som helst skulle stå på fundamentet. Men for ikke at have organisk materiale indstøbt tænkte jeg, at jeg lægger en række beton og derefter reglerer op på det i niveau med EPS betonen.
Er der noget, jeg overser, eller tænker jeg forkert der?