Krille-72 Krille-72 sagde:
Du ser ud til at have fundet det meste selv. Lidt mystisk at du har ydervæg til begge sider?

At afløbet er indbygget i ydervæg må jeg indrømme, at jeg ikke helt har styr på. Tror dog, at det er ok.

Hvis du skal skifte afløbet opad senere, undrer jeg mig over, hvordan det skal gøres, hvis du færdiggør badeværelset først? Du burde sætte en jetkobling oppe ved loftet, så du kan få adgang til den ovenfra.

Får jo ikke direkte følelsen af, at du har haft en virksomhed indblandet i dette projekt, som har bemyndigelse fra Säker Vatten.

Så bør det tilføjes, at det højst sandsynligt ikke er nogen fare overhovedet at indfælde vandrørene som det er gjort. Hvis man bare pudser og fliser over rørene, vil de ikke fryse, hvis du har en normal kældervæg og har varme på indvendigt.

Men regler er regler. Vil man gøre det rigtigt, må I lave det om. :cool:
Så det her nu. Ingen ydervæg som dette indfældet i. Indervæg af Siporex. Rør til overetage er forgrenet længere ned langs afløbsrøret, tror det ses på det store billede.
Har sikker vand-certificeret firma VVS, som har vist, hvad de vil have, men som laver rørtrækningerne. Hvad afviger fra reglerne?
Alt er beton, hvad kan gå i stykker? :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.