Hej.
Da jeg skulle male om dele af facaden, så jeg, at denne regel var i dårlig stand i nederkanten. Tror I, at dette påvirker bæreevnen (ud fra billederne)?
Det er den korte nederste lodrette regel, som er 2 sammensatte stykker på 210mm i højden. Dybden på reglerne er ca. 140mm. Jeg har fjernet det, der er rigtig dårligt, og dermed skraldet 30 mm af reglernes dybde, ca. 95mm i nederkanten af reglen.
Det kunne måske gå ret smidigt at udskifte, men jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal få reglerne helt væk, for de er jo spikret et sted, og jeg har ikke så meget tid nu (mere der skal ses over og males).
Jeg har penslet på linolie og tænkte at spartle og sætte en 20mm bræddeklap på for så at spartle fugerne og male det hele med linoliemaling. Som en midlertidig løsning og se, hvordan det ser ud om nogle år. Er det fjollet?
Noget vandpåslag der løber langs med stolpen ned, tjek de andre også, de støtter taget, farven holder det måske sammen, så det ikke kan ses. Og se om du kan tætne med overmalbar tætningsmasse.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.