Undrer hvilket materiale der er at foretrække, når man "klæder ind" stommen. Jeg havde først tænkt mig 9 mm ude-gips, men har nu set at mange bruger asfaboard. Hvad skiller disse typer ad, rent teknisk? Er begge sorter vindtætte?
Hvilket er det bedste valg?
Hvilket er det bedste valg?
Vi havde asfaboard på vores nuværende byggeri men er ikke helt tilfredse. Efter et par uger i sol og våde havde asfaboarden en tendens til at bule, hvilket burde forringe dens funktion. Næste gang prøver vi nok med udendørsgips.
mvh
David
mvh
David
Nja,
Jeg har en tjej der ikke vil begynde at arbejde igen.
Normale tjejor får børn, min tjej bygger huse. Så passer det mit nomadebeteende også. Vi regner vel med at flytte hvert andet til hvert tredje år. Hvis man så tjener lidt på det er vel ikke dårligt heller, selvom det anses for grimt at tjene penge på boliger i Sverige. (Hvad må man tjene penge på i Sverige forresten? Lottogevinster? ) Endelig ser vi, hvad vi kan gøre bedre/billigere næste gang, (elinstallationer for eksempel). >
Det første byggeri blev en million dyrere end vi havde tænkt os. Vi er (i princippet) færdige med vores første byggeri og har lige sat gang i et nyt.
mvh
David
Jeg har en tjej der ikke vil begynde at arbejde igen.
Normale tjejor får børn, min tjej bygger huse. Så passer det mit nomadebeteende også. Vi regner vel med at flytte hvert andet til hvert tredje år. Hvis man så tjener lidt på det er vel ikke dårligt heller, selvom det anses for grimt at tjene penge på boliger i Sverige. (Hvad må man tjene penge på i Sverige forresten? Lottogevinster? ) Endelig ser vi, hvad vi kan gøre bedre/billigere næste gang, (elinstallationer for eksempel). >
mvh
David
Klik her for at svare