Hej. Vi har lige købt hus og vil nu have en 70'er "spaljé", som vi kalder den, ned, men den har sikkert et mere korrekt navn. Nu begynder vi dog at overveje, om den kan have en form for bærende funktion og modtager gerne hjælp i spørgsmålet. Vedhæfter billede af plantegningen.