4,153 læst ·
21 svar
4k læst
21 svar
Badeværelsesvæg mod skorsten
U
Utsliten och utdömd
Bygningsbevarer
· 2 796 indlæg
Utsliten och utdömd
Bygningsbevarer
- 2,796 indlæg
Helt almindelig 13mmH Hellan10 sagde:
Da inspektøren var på stedet, vidste han ikke om det var okay, men han vendte tilbage og skrev også i vurderingen/protokollen, at det var tilladt, men almindelig papbeklædt ud fra brandsynspunkt.
Vores fliselægger ville også have almindelig papbeklædt, for han sagde, at folien sidder bedre på den end vådromsgips med glasfibervæv.
Talte med skorstensfejeren i dag, som mente vi skulle spartle skorstenen op og flise direkte på. Lækkert
Hvordan gør man så med tætningslaget på denne væg? Havde tænkt at bruge folie på resten af rummet, men kan man kombinere rullet og folie, eller hvad synes I er smartest?
Hvordan gør man så med tætningslaget på denne væg? Havde tænkt at bruge folie på resten af rummet, men kan man kombinere rullet og folie, eller hvad synes I er smartest?
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 413 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,413 indlæg
Folie overalt?H Hellan10 sagde:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 413 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,413 indlæg
Bare fordi man må køre uden folie betyder ikke, at man skal. Jeg er egentlig ikke den, du skal lytte alt for meget til, men jeg ville se folie som eneste alternativ her. Eventuelt kan man have brug for at skifte lim eller vælge den rigtige lim for at fungere overalt, det er lidt af en jungle af produkter og alternativerH Hellan10 sagde:
Ja det er ikke helt indlysende. tak for råd!Rickard. sagde:
Bare fordi man må køre uden folie betyder ikke, at man skal. Jeg er egentlig ikke den, du skal lytte alt for meget til, men jeg ville se folie som det eneste alternativ her. Eventuelt kan man være nødt til at skifte lim, eller vælge det rigtige lim for at fungere overalt, det er lidt af en jungle af produkter og alternativer![]()
Klik her for at svare