Hej
Nogen der har købt B-sortering af panel & kan dele deres erfaring?
Er jo ca halv pris. Men trist hvis man fortryder bagefter.
I vores tilfælde så skal vi have den i skråtaget op til kip.

Som du siger. Halva prisen og i mit tilfælde, 10 - 20% spild afhængigt af hvor lange stykker du har brug for.

Intet Intet sagde:
Som du siger. Halvdelen af prisen og i mit tilfælde, 10 - 20% spild afhængigt af hvor lange stykker du har brug for.
Er du tilfreds ?

Jeg har købt en del andensortering. De "fejl" der plejer at være, er at der er mere knast og en del tørknast med revner/huller. Hvis man bruger samme kvalitet over hele fladen, synes jeg ikke det spiller nogen rolle.

• Synes
människa
  • Laddar…
människa människa sagde:
Er du tilfreds?
Meget. De gode var gode. De dårlige var dårlige. Ikke mere indviklet end det. Så er selvfølgelig hver enkelt bunke forskellig.

Ja okay så du sorterede 10-20% fra 👍
Hvor købte I?

Det var længe siden, men princippet er sikkert det samme. For at slippe for arbejde sælger byggehandleren de billigere. Køb nogle ekstra bundter, så har du i reserve.

Køber også indretningsdetaljer som døre og skabe på andensortering. Indtil nu har der været knap mærkbare defekter.

• Synes
människa og 1 anden
  • Laddar…
Vi overvejer at købe fra Kindsbygden.
Hvor købte I fra? Hvad findes der af andre virksomheder, som sælger b-sortering?

Jeg har købt grangulv i Kindsbygdens B-sortering. Meget tilfreds. En del gennemgående knaster og udspring, men jeg vælger at se det som at det giver gulvet mere liv. Kort sagt, fuldt tilfreds.

Toppen! Tak Kmnelhas 😊👍

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.