Marge 30000:- for slangen og pladen lyder dyrt, for 90m2
plade og slang 20mm gav jeg 8400:-

Hvad angår kassetterne er de ikke kun dyyyre, der er
også stor risiko for nedhængning med dårlig varmeoverføring som resultat.
 
Ekke -> Det er ikke kun for slang + plader, det er inklusive alt andet, som er nødvendigt også (transformatorenhed, rumstermostater, styrdon, shuntar og alt hvad det er...)
 
Bob_the_builder
Ekke sagde:
Marge 30000:- för slangen o plåten låter dyrt,for 90m2
plade o slange 20mm gav jeg 8400:-
Hvor købte du dette, Ekke? Lyder som rene tyvekoster! ;D
 
En helt almindelig byggrosist i S-vall, måske skal jeg begynde at forhandle materialer til jer, der ikke har fået så gode priser? ;D
 
Spørgsmålet er frit og svaret må man tage som man får!! ;D
Nej! Men du kan altid købe via mig! ;D
 
Forresten Stefan Forslund, du er en meget mærkelig fyr
først mailer du og ringer til mig tiotal gange og vil have at jeg
skal hjælpe dig med en maskinentreprenør, når jeg så gør
det svarer du ikke telefonen på trods af at denne entreprenør
har ringet dig et antal gange?! :o :-/ Hvad er du ude efter
??
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.