Leder efter Alu eller stålprofiler, der ligner et L med siderne 3x4 cm eller noget i den retning. Har set flere huse med tegl/puds, der har det mellem vindueskarm og væg for at skjule hullet, der bliver mellem karmen og væggen. Har været flere steder og spurgt, men ingen virker til at vide, hvad jeg leder efter, eller have det i sortimentet. Måske kan man gå til en vinduesproducent, men de er vel oftest kun interesserede i at sælge helhedsløsninger. Blikkenslager føles for dyrt? men det er bare en fornemmelse, jeg har.

En bekendt siger, at han har set disse i en butik før, men han kan ikke huske, hvilken butik det var. Er der nogen her, der ved, hvad jeg leder efter, måske har et navn på det eller ved, hvilke firmaer der kunne have disse i sortiment? Typisk K-rauta/byggmax/Beijer eller lignende firmaer?

Det er altså en type "foder", der indrammer vindueskarmen, jeg leder efter. Jeg kan prøve at tage et billede af et hus, der har dette, hvis I ikke forstår, hvad jeg leder efter :)

Tror jeg fatter, hvad det er for slags plader, du er ude efter...
Købte faktisk mine hos "plåtis," og det var ikke så farligt dyrt.
Tror jeg gav 1500:- for plader til alle vinduer på vores hus, og det gik totalt 18 eller 20 i forskellige længder.
Der fik jeg også vælge kulør og nuance med...

//Daniel

hopsa, jeg som troede det hældede mod nogle hundrede / løbende meter. Man har nok lyttet til for mange skrækhistorier på forskellige fora og lignende :)
Skal tage mig til en pladefirma til ugen og høre. Håber at det er i nærheden af den pris, du har fået :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.