50kr for en putshake lyder meget i mine ører. Findes der et alternativ til dette, som man måske kan lave relativt enkelt selv?
 
20 kr stykket ok nice, nu er det kun 180 kr mere jeg skal betale i brændstof :)

Findes der ikke noget jeg kan bruge til at lave mine egne eller sådan? typ bukke armeringsjern man kan få gratis som spild eller sådan?
 
Hvis 20:- stykket er for dyrt, måske man skal lægge projektet på is og samle kræfter lidt mere.
 
Stefan N sagde:
Hvis 20:- stykket er for dyrt, bør man måske sætte projektet på pause og samle lidt flere ressourcer.
Problemet for TS er nok, at der ikke findes Biltema i Ö-vik.

Men at fastgøre brættet kan man gøre med et par søm eller plugge og skrue, hvis man nu ikke vil købe et par pudshager, der holder i flere generationer...
 
A
Klart man kan bukke til et par stykker armeringsjern og spidse til. Men inden man har fået en holdbar form på jernene og spidset dem, har man brugt betydeligt mere penge i tid.
 
Så tolker jeg det som, at der ikke findes nogen enkel billig løsning med enkel justering.
 
P
Køb ikke biltemas i hvert fald da de er ret dårlige ... spidsen går af for ingenting
 
Mura op baner at trække fra mod så slipper du for alle problemer og klart mest økonomisk!
 
schmakita sagde:
Mura op baner at trække af mod så slipper du for alle problemer og klart mest økonomisk!
Pudsbrætterne har man når man fx murer yderhjørner. Baner har du når du pudser midt på væggen.
 
  • Synes
schmakita
  • Laddar…
oceanis sagde:
Putshakarna har man när man fx murer yderhjørner. Banor har du når du pudser midt på væggen.
Man lærer noget hver dag! :thumbup:
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.