Har købt et nybygget hus og efter inspektion har vi opdaget, at tagene går i bølger, væggene går i bølger og parketten giver efter....Ikke så sjovt nej :-( Men hvor finder man information om, hvor meget et gulv må give efter, hvor meget en væg må gå i bølger og ligeså, hvor meget et tag må gå i bølger?
Alt dette burde vel en inspektør have målt, da han lavede inspektionen, men det blev ikke gjort, og nu har vi svært ved at få en ny inspektion via husleverandøren!
Håber nogen kan give mig svar. TAK!

Jeg flytter denne tråd til "byggteknik", hvor jeg tror, der er større chance for, at du får svar på spørgsmålene om tolerancer. Så ville jeg nok foreslå, at du kigger under "juridik" eller opretter en ny tråd der om, hvordan du får til en ny inspektion (hvis det er berettiget).

Hvis det handler om en slutbesigtigelse af et byggeri, har du en ret kort tid til at anmode om en såkaldt overbesigtigelse, en slags appel af den foretagne inspektion. Jeg kan ikke huske detaljerne for, hvor lang tid man har, eller processen omkring overbesigtigelse (som er ret kompliceret).

Hvis det handler om en overdragelsesbesigtigelse ved køb af ejendom, tror jeg, at der gælder lidt andre regler (også tolerancer).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.