Jeg er yderst tvivlsom over, at dette er et acceptabelt job af tømreren. Det vil blive meget mere arbejde for maleren.

Dette er nogle eksempler på, hvordan det ser ud. Jeg har allerede taget det op med arbejdslederen.

Til sagen hører det, at jeg mente, vi skulle montere et færdigt loft som Huntonit, men arbejdslederen insisterede på, at gipsplader bliver meget bedre.

Gipsloft med flere synlige huller og skruer, ujævne kanter. Arbejdets kvalitet betvivles og kan kræve ekstra arbejde fra maleren. Gipsplader monteret i loft med synlige skruer og samlinger, markerer, hvor målarbejde muligvis kræves. Loft med monterede gipsplader, synlige skruer og ujævne samlinger, samt udståede kabler og huller til installationer. Gipsskiver i loft med ujævne fuger og skruehuller, der viser udfordringerne ved installationen. En grå rør løber langs loftet. Gipsplader og træplader er dårligt monteret med synlige huller og ujævne kanter, hvilket skaber ekstra arbejde for maleren. Gipsskiver monteret på loft og væg med ujævne kanter og synlige skruer. Potentielle problemer for malere ved videre arbejde. Gipsskiver med ujævne samlinger og synlige skruer, der kan kræve ekstra arbejdsindsats for maleren. Væg og loft med ujævne gipsskiver, synlige skruer og ledningsudtag; viser mangelfuldt håndværk som kræver ekstra malerarbejde.

Det så ikke særlig godt ud. Har snickaren ikke forstået, at gipsplank ikke skarvspacklas?

Tag dette op med virksomheden, man kan jo ikke efterlade et job sådan her. Mange skruer, for dybt trukne skruer, revner i pladerne.

Jeg har løftet det med arbejdslederen, som siger, at "det ordner maleren" ikke acceptabelt efter min mening.

Vi skal altså beholde V-samlingerne

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.