D
Sådan! Nu er jeg på banen igen.

A-tegninger og K-tegninger:

Senest redigeret af en moderator:
  • Synes
justusandersson og 1 anden
  • Laddar…
D
....og så de underliggende beregninger:

Tusind tak!

D
Hvordan syntes I, det så ud, nogle kommentarer?

Mvh

Har du ikke bemærket vores likes?

D
Absolut det har jeg. Lidt for godt til at være sandt tænkte jeg måske :)

Skal man være smålig, så skal stolperne være GL30h ikke GL30c ;)

D
Haha, jeg vidste det.

Balker med C og søjler med H.

D
Spændende, så vil byggetilladelsen blive sendt ind i næste uge..

Det der mangler er, at konstruktøren til kommunen også skal angive VKR som et alternativ til midterpost.

Rigtigt så nøje har jeg ikke læst forstås. Men det var rart at få se gennemarbejdede handlinger. Værdien af det kan ikke overvurderes.

Du vil måske have lidt ros? Jeg synes, du har været meget ihærdig på en forbilledlig måde. Men måske lidt småirriterende nogle gange...

• Synes
Freniño
  • Laddar…
D
Haha, nej da men ros er vel altid rart. Dog har jeg ikke lavet tegningerne selv. I har en meget stor del i at jeg orkede fortsætte. Bidragene i form af jeres synspunkter har således været en mindst lige så vigtig del...

...og at I har stået ud med mit plageri

D
I k-tegningen skriver konstruktøren, at VKR-pladen skal fastgøres med WT-T skrue, men det føles forkert.

Diagram viser VKR-plade monteret på lægter med WT-T skruer. Indeholder mål og specifikationer for bjælke og kontaktplade.

Men WT-T skrue er jo til for at forsænkes i træ, og efter min mening er hovedformen ikke egnet til at skrue mod en plade. Hvad siger I?

VKR-pladen skal fastgøres med denne WT-T skrue, som er designet til forsænkning i træ, men kan være uhensigtsmæssig til plader.

Den føles lidt forkert, både i type og proportioner. Længden er nok i det rigtige område, men den virker tynd og med forkert hoved. Jeg ville foretrække en fransk skruv. Jeg synes man skal kunne se, at der er et skruvforbindelse.

D
Hvad mener du med "se at det er en skrueforbindelse"?

At man kan se skruehovederne. Forbindelser skal ikke bare holde, det skal også se ud som om de holder! Det er en del af oplevelsen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.