33,160 læst ·
238 svar
33k læst
238 svar
Åbning i ydervæg
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Har du ikke bemærket vores likes?
Selvbygger
· Arvika
· 1 527 indlæg
Skal man være smålig, så skal stolperne være GL30h ikke GL30c 
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Rigtigt så nøje har jeg ikke læst forstås. Men det var rart at få se gennemarbejdede handlinger. Værdien af det kan ikke overvurderes.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Du vil måske have lidt ros? Jeg synes, du har været meget ihærdig på en forbilledlig måde. Men måske lidt småirriterende nogle gange...
Haha, nej da men ros er vel altid rart. Dog har jeg ikke lavet tegningerne selv. I har en meget stor del i at jeg orkede fortsætte. Bidragene i form af jeres synspunkter har således været en mindst lige så vigtig del...
...og at I har stået ud med mit plageri
...og at I har stået ud med mit plageri
I k-tegningen skriver konstruktøren, at VKR-pladen skal fastgøres med WT-T skrue, men det føles forkert.

Men WT-T skrue er jo til for at forsænkes i træ, og efter min mening er hovedformen ikke egnet til at skrue mod en plade. Hvad siger I?

Men WT-T skrue er jo til for at forsænkes i træ, og efter min mening er hovedformen ikke egnet til at skrue mod en plade. Hvad siger I?

Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Den føles lidt forkert, både i type og proportioner. Længden er nok i det rigtige område, men den virker tynd og med forkert hoved. Jeg ville foretrække en fransk skruv. Jeg synes man skal kunne se, at der er et skruvforbindelse.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
At man kan se skruehovederne. Forbindelser skal ikke bare holde, det skal også se ud som om de holder! Det er en del af oplevelsen.