Hej.
Vi skal montere en væghængt emhætte (Franke Stil Alliance) på væggen, men ventilationshullet i væggen er for lavt. Jeg tænkte at lave et nyt hul ca. 650mm over det gamle og mure det første til.
Nu til spørgsmålet - hvordan laver man lettest hul i ventilationskanalen? Og hvordan får jeg det tæt bagefter? Væggen, kanalen går i, er af letbeton. Den burde man kunne banke op.
Taknemmelig for alle tips