Hej.
Vi skal montere en væghængt emhætte (Franke Stil Alliance) på væggen, men ventilationshullet i væggen er for lavt. Jeg tænkte at lave et nyt hul ca. 650mm over det gamle og mure det første til.
Nu til spørgsmålet - hvordan laver man lettest hul i ventilationskanalen? Og hvordan får jeg det tæt bagefter? Væggen, kanalen går i, er af letbeton. Den burde man kunne banke op.

Taknemmelig for alle tips
 
Lille håndhammer og mejsel.
 
Den del kan jeg :-) hvordan får man tæt i selve vent.kanalen bagefter.
Stoset skal vel tætne mod tromlen?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.