Hej !

Er der nogen, der har erfaring med byggmax gulv?
Nogle andre gode alternativer?

Mvh Mattias
 
Mmmmm hvad vil du vide??
 
Hej !

Hvordan er noten på gulvet?
På nogle billige gulve er den af en for svag konstruktion, og så bliver gulvlæggeren mindre tilfreds.
Garantier sammen med vandbåren gulvvarme?
Er det pænt (jævnt i lak, ingen reparationer)
Jeg har ikke set deres gulv endnu, det bliver næste uge en eller anden gang.

Mvh Mattias
 
Vi købte egparket 14 mm på K-rauta for 229 kr/kvm, jeg tror, at producenten hed Upofloor fra Finland. Vi købte dette gulv til hele overetagen, håndværkerne syntes, det var rigtig godt at lægge ind. På underetagen har vi egparket fra Tarkett, ingen større forskel. Dog er der mere "liv" i gulvet på overetagen, knastmærker.
 
Noten er det vel lidt si å så med men den går at få sammen. Den er meget jævn i kvaliteten, ikke en eneste reparation eller grim planke har vi fundet på 100m2, men som sagt bananformen på visse planker kunne få en til at bryde sammen.
 
Hej Annika. Du skriver at I har købt gulv fra Upofloor. Hvad brugte I under gulvet? Som trinlydsdæmpende og fugtspærre. Jeg ser, at Upofloor har noget der hedder Tupoflex, har I brugt det materiale?
 
Vi lagde gulvet på overetagen og lagde gulvfoam fra Tarkett over gulvspånpladerne.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.