Hej,
Planlægger at bygge et terrassegulv på altanen (lejelejlighed), men overvejer om jeg skal have noget beskyttende under. Det er en beton plade.
Har søgt en del og kan ikke finde noget konkret. Jeg formoder at dette ikke er nødvendigt, men tænker netop hvis gulvet skal olieres mm så bliver betonpladen ikke så pæn bagefter.
Er der nogen, der har nogle anbefalinger?
Planlægger at bygge et terrassegulv på altanen (lejelejlighed), men overvejer om jeg skal have noget beskyttende under. Det er en beton plade.
Har søgt en del og kan ikke finde noget konkret. Jeg formoder at dette ikke er nødvendigt, men tænker netop hvis gulvet skal olieres mm så bliver betonpladen ikke så pæn bagefter.
Er der nogen, der har nogle anbefalinger?
Klik her for at svare