H
Hej,

Planlægger at bygge et terrassegulv på altanen (lejelejlighed), men overvejer om jeg skal have noget beskyttende under. Det er en beton plade.
Har søgt en del og kan ikke finde noget konkret. Jeg formoder at dette ikke er nødvendigt, men tænker netop hvis gulvet skal olieres mm så bliver betonpladen ikke så pæn bagefter.

Er der nogen, der har nogle anbefalinger?
 
Hvorfor skal du oliere?
 
H
Vedligeholdelse? =)
Men måske er det slet ikke nødvendigt? Dette bliver mit første terrasseprojekt =)
 

Bedste svar

Nej det behøves ikke.
 
H
raveper raveper sagde:
Nej, det er ikke nødvendigt.
Kalas =)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.