Jeg skal lave en fastgørelse i en væg, som jeg har opdaget er 45 mm tyk med kun gips (sandsynligvis 3x 15 mm gips). Jeg kan kun finde ekspansionsplug til dobbeltgips. Er der nogle forslag her på forummet om den rigtige plug/ekspander til brug? Jo bedre holdbarhed desto bedre. Der er desværre ingen regel i nærheden, som jeg kan bruge.